Iz teheranske noći “Nestanka” u patagonijsku divljinu “Sezone lova”
17. studeni
Nahuel je problematičan i temperamentan srednjoškolac koji se s tugom zbog majčine smrti nosi nasilnim izljevima gnjeva, zbog čega ga izbacuju iz škole. Dolazi živjeti kod oca Ernesta, cijenjenog lovca koji živi s novom obitelji i sina nije vidio deset godina. U patagonijskoj divljini, otac se trudi ukrotiti sinovu eksplozivnu narav, zacijeliti njihov odnos i podučiti ga poštovanju prema ljudima i prirodi.
Odnos između oca i sina, adolescentska kriza i patagonijski krajolici zimi tri su konstante argentinske kinematografije, a redateljica Natalia Garagiola u filmu Sezona lova kombinira ih sa strogošću, inteligencijom i osjetljivošću. Iako je osnova priče često prisutna u filmovima, pažljiv način i nijansirani pristup zajedno s izuzetnim izvedbama glumaca uzdižu ovaj film iznad uobičajene obiteljske drame, a lov funkcionira kao izlika za zbližavanje i postaje metoda obostranog sazrijevanja likova.
Film je premijerno prikazan na Međunarodnom tjednu kritike Venecijanskog filmskog festivala, gdje je osvojio Nagradu publike, a gledamo ga danas u 21:30 u kinu Europa.
Prije nego uronimo u patagnojsku divljinu, provest ćemo jednu noć u Teheranu s ljubavnim parom kojima će ova večer zauvijek promijeniti živote. Obilaze bolnicu za bolnicom u očajničkoj potrazi za pomoći, ali djevojka odbija otkriti detalje o svojoj ozljedi kako liječnici ne bi kontaktirali njezine roditelje. Putovanje mračnim ulicama velikog grada stavlja na kušnju njihov odnos i povjerenje, a do jutra će oboje biti potpuno drugi ljudi.
Film Nestanak redatelja Alija Asgarija progovara o diskriminatornim zakonima prema ženama, a više o filmu reći će nam i sam redatelj u razgovoru nakon filma koji u kinu Europa počinje u 19:00.