Avantura počinje u kinu Tuškanac!
08. studeni
Negdje lijepo pravi je naziv za početak najveće filmske avanture u Zagrebu. Pobjednik Sarajevskog festivala u režiji Ene Sendijarević, koji se nalazi u natjecateljskom programu 17. ZFF-a, na rasporedu je u 9.30 i 20.00 u kinu Tuškanac. U ovom apsurdističkom filmu ceste, kojeg kritičari uspoređuju s filmom Čudnije od raja Jima Jarmuscha, buntovni trojac mladih kreće na nepredvidljivo putovanje kroz šarenu unutrašnjost Bosne.
Program Bibijada, namijenjen najmlađima, počinje u 12 sati u kinu Tuškanac filmom Eia i sove. U središtu ovog pustolovnog obiteljskog filma redateljice Anu Aun desetogodišnja je djevojčica čiji prezaposleni roditelji nikada nemaju dovoljno vremena za nju.
Popularni popratni program Ponovno s nama u 17 sati u kinu Tuškanac donosi novi film Taike Waititija koji je već oduševljavao publiku ZFF-a svojim otkačenim komedijama. Jojo Rabbit, dobitnik nagrade publike u Torontu, prepoznatljiva je mješavina humora i patosa u priči o usamljenom dječaku Joju koji uz svog imaginarnog prijatelja Adolfa Hitlera odrasta u Njemačkoj za vrijeme Drugog svjetskog rata.
Počinje i program u Kulturnom centru Travno, i to projekcijom filma Alice i gradonačelnik kojim je svečano otvoren 17. ZFF.
Tema novog popratnog programa Fragmenti egzila je vječno aktualno pitanje migracija koje nove vrhunce doživljava i danas. Rad na crno (Dvorana KIC, 19.00), film Jerzyja Skolimowskog s Jeremyjem Ironsom u glavnoj ulozi, govori o skupini poljskih radnika koji u Londonu rade na crno.
U 21 sat u Dvorani KIC slijedi program Festivali pod reflektorom koji u suradnji s Festivalom mediteranskog filma u Splitu donosi Čudo Sargaškog mora, film redatelja Syllasa Tzoumerkasa o dvjema usamljenim ženama na zapadu Grčke čiji se životi isprepliću nakon otkrića tajni dotad skrivenih u močvari.
Dan završava još jednim filmom iz programa Ponovno s nama. Nagrađivani autor Ovnova, Grímur Hákonarson filmom Mlijeko (kino Tuškanac, 22.30) ponovno zadire pod površinu ruralnih islandskih zajednica. Ovaj put, u središtu je priče buntovna sredovječna junakinja zbog koje mnogi ovaj film uspoređuju s Tri plakata izvan grada.